Naturvetardagen

Idag var alla våra lektioner inställda. Istället spenderades hela dagen med att lyssna på olika föreläsare om naturinriktningen och yrken i framtiden. Samt hur mycket vi naturvetare behövs ute i arbetslivet. Intressant, men långtråkigt efter att ha suttit i ett x antal timmar. Vi fick också lyssna på treornas redovisningar om sina projektarbeten och fick lite tips och inspiration vilket var roligt och ganska givande.
Slutade klockan fyra och nu är jag äntligen hemma.

Måndag idag alltså. Jag har inget plugg att göra vilket känns konstigt eftersom det alltid brukar vara något. Så jag ska ägna denna dag med att bara ta det lungt. Helt underbart att göra det på veckans annars drygaste dag.

Ikväll blir det ballar av stål såklart och nu ska jag lyssna på lite musik! Alltid trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0