Lördagens bravader

Gårdagen var riktigt rolig. Började med att jag och jossan gymmade och fixade lite saker inför kvällen.Jag jossis och carro mötte upp Sara och några brudar till och drog på förfest på Öster. Hade roligt med mycket prat, skratt och goda drinkar. När klockan började närma sig elva drog jag,joss och carro ner mot stan. Vi mötte upp carros kille som hon fick åka hem med medans jag och jossan fortsatte. Våra planer blev ändrade ganska drastiskt pga vissa omständigheter men vi tog oss tillbaka till Öster sen ändå. Blev där en stund och förflyttade oss sedan till Cicci tillsammans med cassandra. Träffade upp ett gäng brudar där och vi alla fortsatte mot vasaskolans spexfest. Träffade på ett gäng klasskompisar och tog oss in på spexfesten. Himla najs var det! Stort minus till musiken bara som inte föll oss i smaken direkt ;) heheh.
Sedan blev det fyllekäk på mcdonalds och sleepover hos jossan.
efter att inte ha festat på ungefär två månader så måste jag säga att det här vara det bästa på länge. Nu jävlar är man på G igen! I hope ! hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0