17 again

Jag och jossan gjorde oss klara och möttes upp på stan vid sextiden för att gå på bio. Det blev filmen 17 again. Var riktigt bra och himlans rolig! Sen är det ett plus i kanten också att en viss smått snygg person är med :) mohahah.
Kom hem vid halv nio tiden och sitter och ska kolla om det går något trevligt på tvn nu. Men det verkar inte som det. Gud vad jag hatar fredagstvn, totalt usel i de flesta fall. usch !

Jag idag!! ;)


scarf från H&M, kofta från cubus, linne och chinos från gina tricot.


Nämnde tidigare att vi är marsvinsvakt här hemma tills på söndag! bebisarna är såå söta! se själva :)
Saknar att ha marsvin faktiskt. De här två påminner mycket om min lilla sötis peppar som jag hade förut. <3


Rufsen till vänster och kurre til höger. QUTIES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0