Lördagsshopping!

Imorse gick jag upp 09.00 för att hinna ta en dusch göra mig i ordning innan jag , jossan och carro skulle iväg på våran shoppingrunda denna Lördag. Mötte upp tjejerna nere på stan kvart i tolv och vi började kika runt. Köpte ett vardags/party linne och att armband. Vi lunchade på mcdonalds och kollade i de sista affärerna och åkte sedan hem. Kom hem vid fyratiden skulle jag tro. Har suttit och pluggat matte en timme och ska ta och läsa ut engelskaboken nu också.

Ikväll blir det en hemmakväll igen då. Andra helgen på rad nu för mig som jag kör hemmakvällar. Men det är skönt, kroppen behöver vila :)


Today! jeans från cheap monday, tröja från cubus, scarf från H&M, skärp från H&M , ( sen även svarta pumps från wedins samt svart väska från H&M).



Här är mina inköp!

Armband från H&M för 59.90 kr.


Linne från JC , 149 kr


Kommentarer
Postat av: Sanna

Linnet var super! =)

2009-03-29 @ 15:23:24
URL: http://sanette.blogg.se/
Postat av: TESSEREESSE

DET DÄR LINNET HAR JAG OCKSÅ FAST I SVART wohohohohoohohoo veveeeeeeeen !

2009-04-03 @ 13:47:21
Postat av: Tereseseeeese

DET DÄR LINNET HAR JAG OCKSÅ FAST I SVART wohohohohoohohoo veveeeeeeeen !

2009-04-03 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0