today is the day

Today is the day då jag ska säga upp mig från mitt tvååriga jobb som telefonförsäljare på ringbolaget. Kommer nog bli lite jobbigt och jag är inte riktigt säker på hur jag ska säga det. Men jag tror det löser sig när jag väl står där, öga mot öga med chefen.

Efter att jag har gjort det så ska jag åka hem på direkten och göra klart de 14 frågorna jag har kvar i kemiboken och sedan lära mig alla punkter man ska kunna. Då borde provet gå rätt okej ändå. Känns som jag INTE vill ha ett G men också att ett VG är en bit ifrån .. usch vad jobbigt. Men som sakt, ska verkligen se till att kunna punkterna! försöka iallafall ..

En halvtimmes rast kvar och sen är det en timmes fysiklektion .. sen bär det av till jobbet .., jag är nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0