sjuk

japp... vaknade i morse och gick upp för att käka fruckost. fyfan. kännde mig hur jävla hängig som helst och kunde knappt andas hur täppt jag var i näsan. förjävligt. Så mamma typ tvingade mig att stanna hemma eftersom jag hade tänkt kila iväg till skolan iallafall. men aa , jag stannade hemma.

Ska bara ta det lungt idag och göra allt jag kan för att påskynda att jag blir frisk. Tänkte börja med mitt engelskaarbete nu och så får jag se hur jag gör med jobbet idag. Men inte fan kan jag jobba i detta skick. blää...

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Åh tack så mycket ! Tuff header du har ^^,



/ En tjej i storstan

2009-03-10 @ 16:34:41
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0