Onsdag

Äntligen är kemiprovet avklarat. Ni anar inte hur skönt det är att ha fått den bördan avlyft från axlarna. Som ett plus på det också så tror jag det gick bra! troligen så klarade jag en mvg-fråga också som jag aldrig hade kunnat imorse men som jag pluggade på under mattelektionen, and I did it! Nu har jag fått det bevisat för mig själv att det går att lära sig saker i sista sekunden ;)

Dagens idrottslektion bestod av en grundläggande massagelektion. Riktigt skönt och avslappnande sådär innan kemiprovet. Efter skolan åkte jag hem med första bussen och har hunnit äta köttbullar och makaroner. Är lite smått spyfärdig nu eftersom jag tror att jag överkonsumerade pastan lite .. ehhe.
16.38 tar jag bussen till jobbet och träffar upp Mariam och Anna! Då är det dags att få lite klirr i kassan!

Vi hörs ikväll då gott folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0