Lets dance, hjälp! & Samantha på schemat.

Blev en riktig degardag. har suttit och redigerat några bilder från italien, myst framför lets dance och hjälp! med familjen och nu sitter jag och kollar på Samantha. mysmysmys!

Imorgon KANSKE det blir fika med några som var med på italien resan. vet inte om jag hinner men ska försöka vara med på det. Senare mot kvällen ska jag och brudarna mysa och käka nyttigheter och basta! Om jenny lyckas ladda videokameran på något vis så ska vi också kolla på våran 1 timmes långa film från Italien! Deeeet kommer bli en rolig timme kan jag lova! haha våran sjuka sida kommer komma fram helt och hållet! Men det blir kul :D

Ska se vidare på Samantha nu. Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Elita

hehe taack så mycket, jojagkänner ju att det är så, man får gå vidare ;) söötbloggdesign du har !! :D

2009-03-07 @ 01:26:03
URL: http://elitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0