ballar av stål ikväll !!

Engelska CV´t är inskickat och jag har läst engelskaboken i en halvtimme. Det räcker med plugg för idag känner jag.

Jag ska ta en dusch och sen ska jag och pappa kolla på Ballar av stål. Jag kommer ihåg när jag och Lina satt hemma hos henne och kollade på den americanska versionen "Balls of steel". Haha de var så äckligt bra! Och nu finns det en svensk version. Får hoppas den är like bra! Men de svenska versionerna av americanska program brukar inte alls vara lika bra, knappt äns i närheten. Men jag har ett litet hopp.

Har fått några bilder ifrån klassfesten i lördags. Eller det var väl egentligen ingen klassfest eftersom andra folk också kom , men det gillade vi och det var grymmt jävla kul :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0