Snart är man 18 år ! :D

Första arbetsveckan är klar och nu är det äntligen helg med Midsommar och födelsedag! Har haft en riktigt trevlig dag med familjen med mys, gott käk och fotbollsspelande. 

I torsdags var jag och pappa ner på stan och shoppade lite! Älskar verkligen att shoppa med honom. Han har bra smak och är alltid engagerad och hjälper till med köpen. Så himla söt ^^ haha. Jag fick välja ut en klocka plus ett gäng andra saker som han skulle köpa till mig i födelsedagspresent. :D

Imorgon kommer mina bästa brudar hit för att fira mig på min 18-årsdag! Egentligen fyller jag på söndag men eftersom vi alla jobbar på måndag och alla krogar är stängda på söndag så firar vi på lördag! Ska bli riktigt roligt! Äntligen fyller man 18! Lovely!




Kommentarer
Postat av: elin

gratttiis!! saknar dig :) <3

2009-06-20 @ 22:36:39
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0