22 Juni

Idag gjorde jag första passet på sista arbetsveckan. Ni anar inte hur skönt det är att det snart är över. Snart kan jag ta sommarlov på riktigt ! Vädret var helt fantastiskt idag och jag och jessica låg ute och solade och halvsov,spelade spel med barnen och käkade gott. Hur najs jobb är inte det? Men iallafall .,hur bra det än är så vill jag att det ska vara över.

Vid tretiden cyklade jag iväg till pappas jobb och satt där ca 45 minuter innan jag åkte till Plaza ( Ett skateställe ) där jag hälsade på bror och vidare ner till stan för att möta upp jenny! Vi betalade in våran summa till spanienresan och tog sedan en sväng till ån med en varsin glass. Hur mysigt som helst att glassa i solen!
Kom hem vid halv sex tiden och har precis varit ut med aila i en halvtimme och tänker nu bara sitta och dega framför datorn. Blir läggdags tidigt ikväll så jag pallar med morgondagen. Hörs då !

Sötpennen och jag vid ån. Kan säga att jag ångrar mitt klädval för dagen SÅ HÅRT! Höll på att dö att värme i jeansen., fyfan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0