träningsvärk gånger 1000!

jag har ONT i hela kroppen. Och då menar jag verkligen hela kroppen också. Även fast jag gillar att ha träningsvärk eftersom det är något slags bevis på att jag faktiskt har tränat och ansträngt mig så kan det vara jobbigt ibland när höfterna och hela bak och framsida av låren värker så fort man bara ställer sig upp! Men det är sånt man får leva med, fokus på beach 09 nu!!

Blondinbella åkte ut från lets dance ikväll då. Lite konstigt måste jag säga eftersom det fanns folk som var mycket sämre än vad hon var och då var hon inte äns dålig. Men jaja, ibland kan det ju bli så i sådana program att dom som inte egentligen förtjänar att stanna får göra det och dom som borde stanna åker ut.

Nu ska jag titta på scrubs! Hörs imorgon. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0