Tillbaka i Sverige :(

Nu var denhär underbara resan slut. kom hem igår hit till alma och ska sätta mig på tåget mot gävle imorgon. Det har varit helt fantastiskt. Det har hänt ortoligt mycket bra och dåliga saker så det är helt sjukt. Så helt sjuka saker har hänt och sånt man aldrig tror ska hända en. Alltså det är helt sjukt. Men ojojoj vad mycket bästivärlden saker det har hänt också. Älskar alla människor där borta nå sjukt. Alla är helt underbara som personer och allt ! BBerättar hela historian nån dag när jag orkar för just nu är jag dötrött. Jag och Almi har inte sovit ordentligen en enda natt !! :) haha ;) Hoppas ni har haft ett bra lov också. Vi hörs imorgon då :) Puss&Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0