riktigt bra för att vara nybörjare ;)

Ojoj, att framkalla bilder var definitivt inte det lättaste jag gjort. Man ska lixom stå där i ett kolsvart rum och hålla på och rulla upp filmen på en spole för att desan placera den rätt i en "plastlåda" och stänga igen locket. Det tog minst 20min för oss att få till det ! Sjukt svårt och nervööst! Man ville ju inte direkt tappa filmen på golvet eller rulla på den fel så att korten blev förstörda. Men vi lyckades tillslut! Tyvär så gick det inte lika bra för gruppen som var inne samtidigt som oss och fixade med sin film. Dom tappade den i golvet och hade lite fler problem. Men vi hade tur, nybörjartur ;) haha.

Slutade halv fem idag och åkte hem direkt efter. Måste plugga svenska, vilket jag ska göra vid cirka åtta-tiden. Känner att jag bara vill slappa lite innan jag gräver ner mig i den tråkiga boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0