ovanlig onsdag

Våran spanskalärare var sjuk idag så vi slapp ha lektionen!! ( Vi hade vikarie , men nu säger vi att jag inte visste det ;) ! ). Så äntligen, för en gångs skull, så kunde jag åka hem en onsdag och äta ordentlig mat och vila lite innan jobbet. Känns superskönt! Kunde ta en seg promenad från busstationen hem och lyssna på david guetta - love is gone på hög volym.  faan vad musik väcker minnen! Tänker direkt på en massa saker, som tex min och almas vinterresa! Saknar allt & alla därborta 
:( usch ..

Nu ska jag kika på matten som vi gick igenom idag. Förstår i princip ingenting! faan alltså .. matte kan driva en till vansinne ibland! åååh !


saknasaknasaknasaknasaknasaknasaknasakna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0