motivation och pepp så går det bra

Jag hade ingen motivation alls på jobbet idag, Vilken min kära chef Malin märkt så hon ropade på mig och vi tog ett snack. Hon frågade hur det går och jag säger lixom att det går inte så bra, kunderna lyssnar och är intresserade men när jag frågar om dom vill ha tjänsten så tackar dom nej. Så avslutet är ett problem! Hon och jag gör upp en deal som gick ut på att om jag sålde en order på den sista timmen som var kvar av passet så skulle jag få en hundring Cash in Hand! Detta gjorde att jag taggade till rejält och faktiskt fick iväg en order fem minuter innan passet slutade och tjänade mig en extra hundring! Känns ju superbraa ! Jag har kommit på att jag KAN sälja, men jag har ingen motivation, så jag behöver något som sporrar och taggar mig för att kunna göra ett bra jobb! Mer sånthär tack! ( hahaha )

Imorgon är det skola som vanligt då. Jossan och jag ska äntligen få ha våran första lektion i fotografisk bild A som jag ser fram emot rejält. Sen ska jag träna med jossan ( och jenny?) på friskis!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0