familjekväll

Vilken himlans familjefredag jag har haft. Har suttit och tittat på lets dance med pappa och mamma och haft djupa diskussioner om ungodmar och alkohol, politik och homosexualitet ( vi kom in på dethär med homosexualitet eftersom pappa påpekade att en av jurymedlemmarna i lets danc var homosexuell ). haha det är så roligt att prata med dom om det för dom har så sjuka åsikter tycker jag. Vissa åsikter är så himla konservativa och knasiga. uschusch ...  Men jag kan ändå förstå dom till viss del. Det var ju inte såhär på deras tid. Nu för tiden dricker ju massvis med ungdomar och homosexualitet är mycket vanligare. På deras tid drack man inte förän man typ fyllde 20! Pappa berättade dessutom att farmor hade varit rätt sträng mot honom i hans ugna dagar. Han var tvungen att komma hem innan 22.00 varje kväll även fast han var 20 år! Alltså nu för tiden går INGEN hem innan klockan tio på en partykväll lixom och mamma bestämmer ju definitivt inte när man ska komma hem när man är 20!!!! Det är ju asknäppt ( enligt mig iallafall ;D )  !!
Jo men det är alltid roligt att diskutera det med dom. För det slutar alltid med att vi blir lite smådampiga på varandra eftersom våra åsikter skiljer sig rätt mycket!  Men det är kul .. hahah ! ;D

Nu ska jag titta på "runaway bride" och dega !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0