23.19

Vilken skön fredag jag har haft egentligen. Har bara legat hemma hela tiden och degat sönder vilket jag känner att jag verkligen behövt. Fick reda på att vi har nationella provet i fysik A nu på torsdag !! ( SHIT ) Jag trodde det var nästa vecka endå ochjag har inte läst någonting ! Tog med boken till utandet men yeeaaah vad mycket jag pluggade där då ( ingenting alls ) , det hade jag verkligen tid med och fysik var ju verkligen vad jag tänkte på när man är utomlands med härliga människor, hehehe. Kommer bli svårt med det provet.

Ja somsakt så är det fredag idag. Känns hemskt när man tänker på att folket därborta partar loss ikväll och inatt och har grymmt kul medans jag och alma sitter hemma och degar. Visst är det skönt det, men det känns asjobbigt att inte kunna joina folket. Men tyvärr, sånt är livet.

Nu ska jag fortsätta titta på hulken och sedan byta över till scrubs. Ha en bra kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0