22.22

ojojoj ! jag har haft en asgrymm lördag ! Dethär året har börjat riktigt bra helt enkelt ;) haha. Orkar inte skriva om hela kvällen just nu så det får bli imorgon. Men som sakt, ASKUL!

Jag kom hem från jossan klockan halv tre ungefär och har inte gjort mycket sedan dess. Mest suttit och degat och gått en promenad med vovven. Min hårfön har även gått sönder så jag har lite panik över hur mitt hår kommer se ut imorgon eftersom jag typ den senaste tiden alltid har torkat det med fönen för att det ska bli bra. Men nu har den dött så det ska väl bli lite kul att se frisyren imorgon! Men det finns alltid en lösning, sätta upp det! ( vilket jag hatar , men ibland måste man )

Imorgon ska jag träna med jenny efter skolan och på kvällen så berättar jag om lördagen och då kommer även bilder :)
Nu ska jag äta yoghurt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0