Im home!

Nu är jag hemma! Trots att det var riktigt kallt att stå där ute i en timme och titta på matchen så var det faktiskt ganska kul. Brorsan spelade riktigt bra och gjorde dessutom första målet ! haha hans lag utklassade motståndarna med 6-0! grymmtgrymmt. Efter det käkade vi på en mexikansk restaurang nere på stan vilket var supergott! Blev buffee med tacos och en massa andra rätter att välja på. Efter det så blev det en kort sväng på stan. Mamma följde med bror till Stadium och pappa gick med mig och syrran till Gina tricot ( haha lite tvärtom det blev där ;D ). Pappa är så himla nice att shoppa med eftersom han verkligen går in för det och hjälper en att hitta kläder + att han har en BRA SMAK! hahah. Syrran köpte en t-shirt och jag ett linne. Riktigt mysig familyday !^^

Nu ska jag bara ta det lungt här hemma och kanske plugga spanska om jag orkar. Men känner verkligen inte för att ta fram boken .. usch! Kvällen är fortfarande inte spikad ..


Svartvitt leopardlinne från Gina tricot. Ord pris 199kr. köpte på rea för 49kr :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

så bra då :)

2009-02-07 @ 18:12:28
URL: http://javill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0