Fredag den 13de!

Hektisk dag. Hade fotografisk bild test imorse vilket gick helt okej. Sedan var det vanlig skoldag plus att man var tvungen att göra individuella valen innan klockan fem. Så där satt jag i skolan och funderade starkt på hur jag skulle göra! 1a och 2dra valet var hur lätt som helst. Blev Design-Styling i första och Design- textil i andra. I tredje blev det Psykologi A / Psykologi B, fjärde Cirkus och femte fotografisk bild B. Hoppas starkt på att man får förstahandsvalet, men sjangsen är väl inte sådär jättestor eftersom de som går frisörlinjen har företräde. samma gäller för Design-textil , där har de som läser textil företräde. När jag äntligen fattat besluten och gjort mina val så åkte jag , tessan , jossan och jenny och tränade. Hade ett riktigt roligt gympass ! hahah. Så underbara brudar man har ;) ! Jag, jossan och jenny roade oss ett bra tag inne i stretchrummet också med att göra några roliga och fula poser (bilder nedanför). Efter det blev jag och joss så otroligt sugen på mcdonalds så direkt efter träningen käkade vi där( haha jag vet, bra kombination lixom ) och efter det gick vi och köpte choklad på Ica. illailla .. men det var värt det. fruktansvärt gott.

Kom hem vid sextiden och ska bara vara hemma och ta det lungt ikväll. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag och brudarna ska partaja ! Ska bli grymmt kul och vi har väl våra små ideer ! ;D haha så grymmt roligt ! Nu ska jag dega lite framför tvn. Höres!

föresten
, jag har inte haft otur på hela dagen! härligt det :) heheh.

Jenny lekte fotograf medans jag och joss gjorde otroligt snygga poser ! hahah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0