Upphittat busskort!

Yeey! igår kom jossan med en underbar nyhet! Hon hade pratat med tjejen som höll i festen som jag, jossan & matilda var på i lördags efter att vi partade hos tessan. Hon hade hittat mitt busskort ! :D Så jag ska träffa henne halv fem och få tillbaka det. Så otroligt skönt ! Men det jag tänkte på .. hur smart kan man vara ? jag fick för mig att lägga busskortet i tightsen, i troskanten fäste jag det, riktigt bra idee enligt mig då i lördags. Men jag tänkte tydligen inte på att man kanske ska gå på toa under kvällenockså ! så jag antar att hon hittade busskortet på toalettgolvet xD hahah illa ! men ibland tar man korkade beslut ;)

har suttit i datasalen nu med jenny och jossan enda sedan vi slutade, vilket var 15.20.
Vi har varit duktiga och arbetat med Svenskan! Det flyter på rätt bra faktiskt. Känner att jag kommer hinna bli klar med det innan Italien, vilket är underbart.

Nu ska jag snart iväg på stan då och möta upp Elina, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0