massor att göra och sååå lite tid .. PANIK!

Måste börja inlägget med att skryta med att jag fick full pott på Svenskaprovet vi hade för två veckor sedan. Eftersom det var ett VG prov då så fick jag alltså ett VG , ett riktigt stark och perfekt sådant :) haha!

Efter skolan gick jag och brudisarna ner på stan. De hittade presenter till sina italienare men jag varken kikade på eller hittade något. Så imorgon dumpar jag skolan och ska istället ta en skön sovmorgon och gå på stan med mamma. Fixa present till Italienaren, köpa euro och troligen tvätta är vad som står på schemat. Sedan blir det jobb som vanligt mellan fem och nio. Ska dessutom hinna packa lite imorgon! SHIT vad jag har saker att göra ... börjar få lite panik!

Jobbet gick föresten dåligt. 1 order. totally sucks! Ska fundera över detdär starkt efter Italien. Dags att byta arbete kanske? eller iallafall byta arbetsplats men fortsätta med samma arbete.. aa det låter ganska troligt det.

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Ska bli så skönt att bara få sova ut imorgon. Mamma jobbar natt dessutom så hon kommer somna som en stock när hon kommer hem imorgon bitti vilket innebär att det inte kommer vara någon som kommer och väcker mig halv tio eller tio. SKÖNT!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0