lördag

Känns som jag har mycket att göra idag! Om typ tjugo minuter ska jag och the family åka och kolla på brorsans hockeymatch. Efter det så ska vi lucha ihop på någon mysig mexikansk restaurang. Vi brukar i princip aldrig göra något ihop så det ska bli kul. Sen så måste jag faktiskt plugga lite spanska också eftersom jag har prov nu på torsdag.. konjunktiven måste sitta till 100%! & ikväll dåå .. då är tanken att jag och brudarna ska ut på lite skojjigheter, men jag har ingen aning om hur det blir med det. Återstår att se :)

Nu måste jag göra mig i ordning och sedan ska det kollas på hockeymatch! Jag som i princip hatar hockey .. but wellwell , kan väl vara lite roligt att se bror spela.


Ge mig sommar nu!


Kommentarer
Postat av: Fillan svarar:

Sv: Jag snodde listan från dig om det var okej ? :P

2009-02-07 @ 13:32:46
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0