härlig dag och kväll

Nej men vet ni vad .. jag tror jag gör så att jag berättar om lördagens festligheter imorgon istället. Orkar verkligen inte just nu. Tar ju sådan tid att ladda upp bilder också vilket känns grymmt drygt just nu! men aja , imorgon!

Fotograferingen med Lajno gick braa och temat var lite sådär småkul och annorlunda (; heheh.  Fick även en huuur söööt som helllst julklapp av kvinnan! Hon hade gjort en portfolio till mig med bilder från våra fotosessions. Hur fint som helst! Efter photoshooten åkte jag iväg till stan och träffade på jossan. Vi köpte lite godis och tog sedan bussen mot Bomhus där även tessan hoppade på efter en stund. Vi tre åkte hem till Jenny och körde en liten myskväll. Sen tog jag bussen hem klockan 22.00 och var väl hemma runt 22.30. Tidig hemkomst, I know! Men ibland är det skönt med det.

Nu ska jag sova! Känner mig riktigt trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0