fotografering och myys

Gårdagen blev riktigt trevlig ändå fast vi saknade lite godsaker. Men det gick finfint och vi hade roligt! Hinner inte berätta om allt just nu men jag gör det ikväll och då kommer det förhoppningsvis upp lite bilder också !:)

Jag ska åka iväg till Lina om cirka en halvtimme och fotografera. Hon har någon fotouppgift som hon ska göra och sedan redovisa i skolan så då ska jag få leka modell då (; hehe. Efter det så blir det att åka iväg till jenny med brudarna. HOn har precis kommit hem från frankrike så det ska bli en myskväll med myyycket prat! Alla har vi saker att berätta (; hahaha.

Nu ska jag göra klart det sista. Hörs ikväll då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0