Datasal med klassen

Ja nu sitter vi här, hela NV2C, och har svenska B. Vi håller på och skriver essä .. eller det är iallafall vad vi borde sitta och göra. De flesta håller på med annat, som vanligt ;) haha!

Vi slutar halv fyra idag och då ska jag,jossan & jenny plugga spanska en halvtimme och sedan ta en sväng på stan i en timme. Klockan fem så bär det av till jobbet. Får hoppas på trevliga kunder så man får iväg ett gäng ordrar! pengar är det stort brist på just nu :( .

aja, back to work! Hörs kanske ikväll. Beror på om jag hittar datorn eller inte eftersom min mamma fick för sig att gömma den igår. fråga mig inte varför, hon är lite knas ibland helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0