aktiv dag

Dagen började med att jag och jossan åkte in till stan vid halv elva tiden och körde att gympass i cirka en timme. Sedan gick vi förbi skolan och hämtade matteböcker som joss då hade glömt att ta hem. Vi svängde förbi kiosken och köpte en varsin baguette och läsk och satte oss på bussen mot badhuset. Där bubblade vi och bastade i ungefär 1,5 timme och sedan åkte vi hem till mig. Tanken var att vi skulle plugga matte ihop men det slutade med att joss satt och halvläste i matteboken medans jag aktivt gjorde räkneuppgifter. Rätt coolt att JAG pluggade och inte hon ;) hahah. Sedan åkte hon hem vid typ femtiden och jag kände att jag fick nog av matten, så nu sitter jag här :) Ska ha en pluggpaus en stund till och sedan ska jag göra klart resten av uppgifterna samt läsa lite i boken antar jag. Sedan blir det Joey och Vänner och vid åtta ska jag och vovvsi promenera lite.

Sköön dag idag faktiskt. Slutade vid typ tre när jag egentligen skulle slutat fem. Hur nice som hellst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0