vattenpiparökning,godiskäk och cider!

Jobbet gick bra! fick iväg sju ordrar trots usel motivation och rinnande,trötta ögon. Jag tror plåtningen tog en del energi imorse. Men jaag bestämmde mig tillslut att åka iväg till jossan en sväng efter jobbet. Var hos henne ungefär halv tio och när jag kom dit körde vi igång vattenpipan. Fruktsmak på tobaken är toppen! Jag,jossan,tessan,jenny,carro, martin och GQ satt alltså ute på altanen och rökse som galningar. Skrattade, tog roliga kort och hade supertrevligt. Fick verkligen sommarvibbar av det hela, lovely! En kväll man gärna gör om.


Har suttit och redigerat några bilder till så imorgon dyker dom upp på bloggen. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0