the sun makes me happy

Äntligen äntligen äntligen! Påsklovet är här och det är mer än välkommet! Matteprovet pågick från halv nio till halv elva.  Gick inte jättebra, men inte förjävligt heller.. kanske ett VG , hoppas jag ..
Fick tillbaka min essäuppsats i svenskan efter provet, blev ett VG - MVG på den vilket är galant! SUPERNÖJD med det arbetet måste jag säga.

Solen lyser in och jag är på superbra humör! Tänkte skriva klart min engelska bokanalys och skicka in den och så är allt skoljobb som måste göras innan lovet klart. Vid fyra ska jag möta söta rejjan nere på stan för en shoppingrunda, KAN det bli en bättre fredag? Skulle inte tro det!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0