sleeptime!

23.21 .. funderar på om jag ska gå och lägga mig. Blir en relativt tidig uppgång imorgon om man jämför med hur "tidigt" jag gått upp de andra lovdagarna. Ska väl vara uppe ur sängen 09.00 imorgon och hinna fixa mig och förbereda inför morgondagens fotosession med brudarna. Var det blir för tema kan jag inte riktigt säga eftersom det är så svårt att förklara och säga ett exakt tema. Men ni får avgöra själva när ni ser bilderna.

och by the way, Självklart kollade jag på Ballar av stål ikväll! Martin är alltid så grymmt bra och rolig! Han är nog favoriten i programmet måste jag säga.

Jaa . sängen nu då! Vi hörs imorgon! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har skrivit en förklaring till inslagen "hej Lobotmi" åt dig.

2009-04-07 @ 10:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0