Shopping och arbete.

Jag och mamma hade en jättetrevlig shoppingstund idag! Blev först ett besök till valbo köpcentrum där jag fick med mig ett nagellack och en scarf hem. Vi fikade på ikea och åkte sedan in en timme till stan för att kika efter skinnjacka som jag inte hade lyckats hitta i valbo, och vi hade inte alls större tur i stan. Men jag hittade ett par chinos och örhängen som fick följa med mig hem. Vid femtiden åkte mamma hem och jag stegade bort till jobbet. Fyratimmarspass och fyra ordrar sålda. Helt okej resultat. Halv tio var jag hemma och nu ligger jag här och zappar mellan sex and the city och scrubs. Så skönt med lov, att man kan ligga och mysa till det senare klockslaget utan att känna skuldkänslor för att man har suttit uppe för sent igen och kommer ha svårt att komma upp ur sängen på morgonen. Man önskar att det aldrig tog slut!

Här kommer bilderna på dagens inköp!


Örhängen från Guldfynd, 79,50 kr! ( blev två par för mig eftersom jag har fyra hår i öronen )


nagellack från kicks, REA 29kr.


scart från kappahl, ca 80kr ( tror jag att det var )


Chinos från Gina tricot, 299kr.


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj.. svårt. Jag är inte så haj på det där med var alla mått och sånt står men jag tror att det kan vara de här:



margin: 0px;

padding: 37px 0px 0px 100px;

height: 250px;

text-align: left;

border-top: 20px none;

border-right: 10px solid #000000;

border-bottom: 10px solid #000000;

border-left: 10px solid #000000;

2009-04-08 @ 23:48:05
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0