passion in life

Faan vad jag saknar cirkustiden. Usch. Det var verkligen min passion i livet. Nu förtiden består träningen av gym, vilket inte är så jättekul. Förut var det akrobatik, ROLIG styrketräning, luftakrobatik och massa galna roliga konstar. På den tiden var man ju vig också. faaan vad jag saknar det. ååh bästa tiden i mitt liv. Tråkigt nog har jag knappt några bilder från den underbara tiden. Men jag ska försöka leta fram några och lägga upp!

Två av mina gamla cirkuskompisar har fått börja jobba på cirkus och ska resa runt i olika länder och uppträda, En av dom har jobbar redan i två år och den ena har alldeles nyss fått börja, och hon går cirkuslinjen på min skola nu dessutom. FÖRSTÅ hur förjävla roligt det måste vara. Skulle absolut kunna tänka mig att jobba som cirksuartist. Resa runt i olika länder, uppträda för public och ta emot alla galna applåder, åh shit, det ger en sån galen kick. Man känner hur glad man blir i hela kroppen och hur hjärtat klappar snabbare, älskar den underbara ruschen! GUD så jag saknar det.

Nu ska jag kolla på "YES man" och längta tillbaka till cirkustiden , ååh <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0