Måndag

Det enda vettiga jag gjort idag är jobbat, från fem till nio, och sålt sex ordrar. Känner att jag har haft två ganska degiga dagar nu .. INGET skoljobb har jag tagit itu med heller. Men vafan! det är lov och då är det ju meningen att man ska vila från skolan. Så det känner jag inga skuldkänslor för.

Sitter och kikar på scrubs lite halvt just nu och ska väl sova inom en halvtimme. Imorgon blir det en sväng på stan med tess, kanske hänkar resten av brudarna med också. Vi får se :) Puss och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan få göra mina läxor om du har tråkigt :)



halu lust att fota i helgen ? Har en hel rulle i analoga som måste tömmas! :)

2009-04-14 @ 21:42:52
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0