Den vevar vi för!

Idag har jag spenderat minst fem timmar på stan med tjejerna. Vi har besökt alla affärer och käkat på en av nians restauranger. Sen har vi spenderat minst en timme på en resebyrå och letat resor. Det resulterade i att vi bokade en resa! ÄNTLIGEN HÄNDER DET! Det blir till ett riktigt najs ställe i Palma Nova på Mallorca! bara 3 km till Magaluf och med en kort båtfärg kommer man till Ibiza! HUR GALET JÄVLA ROLIGT,GRYMMT,BÄST,ASBRAA som helst! Jag längtar galet mycket. Kommer säkerligen bli the time of my life ., Känner det på mig!

Nu ska jag fortsätta kika på dubbelavsnittet av desperate housewifes. Imorgon börjar skolan .., tråktråktråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0