bullar och en bra film förgyllar denna fredag

Denna fredag har varit lung och skön. Började dagen med två timmars arbete i mörkerrummet med kopiering av bilder. Blev en hel del fina kort. Efter det hade vi matte där vi fick tillbaka våra prov. Hade hoppats på högre resultat så jag är inte alls nöjd. Men ska plugga stenhårt till nationella provet. Vid tvåtiden var jag hemma och har inte gjort mycket sen dess. Mamma gjorde kanelbullar och jag har suttit och käkat mängder av dom framför tvn.
Det blir ingen utgång denhär helgen. Nu nästa helg och efter det så kommer det bli ganska hårt festande eftersom det är sista april och en bunt människor fyller 18år! Så partynivån blir hög då! Men det gillar vi :)

Jag ska gå och hämta en macka och sen fortsätta att titta på flightplan. Enjoy your evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0