1-års jubileum med brudarna

Jag är hemma! Tänka sig! Tanken var inte att jag skulle komma hem denna kväll/natt utan tanken var att det skulle bli partaj efter middagen. men tråkigt nog inte.

Kvällen började hos jenny vid 20.00 ungefär med en riktigt god middag,prat,skratt och ett roligt bildspel från det gångna året. Efter det käkade vi kladdkaka och spelade "bibeln". Roligt sällskapsspel som går ut på att man ska svara på pinsamma frågor om vandra osv. Jag och jossan var taggade på partaj men lyckades inte hitta någon bra fest föräns vi redan hade satt oss på bussen påväg hem från bomhus. Så aa .. inget party denna kväll!

Väl nere på stan träffade vi på josef,stefan och erik inne på subway! Hälsade på dom en kort stund och sedan tog jossan bussen hem till sig och jag promenerade iväg för att möta upp kära mor som var så snäll och gick med på att komma och hämta mig.

Men en riktigt trevlig kväll var det! Synd bara att partysuget inte blev stillat . men nästa helg ;) eller under någon veckodag, det är ju PÅSKLOV NU för sjutton ! hahah ;)

Nu ska jag se lite på white chicks, när jag känner tröttheten komma så blir det sängen såklart. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Becka

Tack så jättemycket! Din header är även den jättefin! :)

2009-04-05 @ 13:20:16
URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0