Torsdaag

Idag slutade vi 1,5 h tidigare från medicinen !! Helt underbart. Vi gick bara igenom det vi skulle kunna till morgondagens prov och kollade på en aids-film och sedan fick vi sluta. TACK !
Jag har hunnit göra klart engelskan. eller klart och klart. Jag är ju inte klar eftersom jag har hoppat över litegrann eftersom jag inte kan svara på frågorna. Får hoppas att nån kunnig loggar in på msn så man kan få lite hjälp ^^ .
Snart ska jag äta och efter det blir det plugga medicin en stund. Ikväll ska jag iallafall kolla på white chicks på 6an klockan 21.00 ! ÄLSKAR FILMEN ! ja såg den första gången hemma hos Lina och fy helvete vad kul de var ;D hahah.

Helgen är proppad denna gång ! Imorgon ska jag festa med brudisarna <3. På lördag blir det fotografering och på kvällen ut och käka med tjejerna. På söndag är det jobb som vanligt. Men fredag och lördag ser jag fram emot  :D 

Matdags !!! Hare bra :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Imorgon ska jag först in till RIA och kanske en snabbis på Gestrike filmfestival. Men vilken tid ska du ut på kvällen? Tänkte ifall vi kunde fota hemma hos mig imorgon och så kanske i stan innan du börjar jobba på söndag?

När börjaru jobba ? :')

2008-09-26 @ 20:33:20
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0