Tisdag

Sovmorgon imorse!! Satt riktigt fint för mig eftersom jag hade himla svårt att somna den natten. var på tok för pigg för att gå och lägga mig menmen.
Skoldagen gick fort och planen var att vi brudar skulle samlas hos jossan. Baka, kolla på film och plugga var tanken. Men Joss har blivit rätt illa skadad när hon spelade fotbollsmatch igår så det blev inget av. stackarn :( <3
Åkte hem direkt efter skola och satte mig och vilade lite framför tvn med macka och oboy. Nu har jag pluggat medicin i en halvtimme och ska fortsätta göre det lite till innan top model börjar.
Imorgon är det studiedag ! Blir väl till att plugga medicin antar jag och jobba på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0