sjuker

Kom hem vid elva tiden och tog en 20 minuters promenad med hunden. Hatar att behöva komma hem och så har ingen varit ute med hunden för då blir det alltid jag som måste göra det ...usch. Plus att det är så himla kallt ute nu.

Innan jag skulle till skolan i morse så fick jag världens lock för örat. Superläskigt. Hör mycketmycket sämre nu på det örat och det brusar lite lätt också. Skolsyster sa att det inte var nån fara, hon ba ja det kan ju vara i samband med förkylningen. Men jag tror inte heller det är nånting allvarligt direkt utan det går väl över. men det känns ju så himla konstigt. som om halva ansiktet är bortdomnat !
Å förkylningen håller i sig. Jag vetinte om jag är på bättrings eller försämringsväg. Ligger lite mittemellan och dras mot båda hållen. Passar inte så bra att bli sjuk nu denna vecka eftersom vi har fysik-prov på fredag och imorgon ska vi ut till harkskär och göra vattenexkursion i Östersjön. Så man måste väl ta och läsa igenom lite om det innan så jag har nån koll på vad min grupp och jag håller på med (; hehehe.

Nu ska jag ta och städa klart mitt rum och sen ska jag äta pannkakor :) Hörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0