Min härliga helg

Har varken haft tid eller ork till att skriva någonting så here it comes.

FREDAG
I fredags gjorde jag och brudarna oss i ordning och drog på lite förfest hos jossan. Efter mindre än en timme så drog vi hem til jocke på partaj ! Skattade och hade oss på vägen dit! Hade en riktigt grymmt rolig kväll med mycket dans och knas, samt studsmattehoppande ;) haha ... RIKTIGT roligt var det iallfall ! Så drog vi hem vid kanske halv 2 och så sov jag över hos jossan den natten.

LÖRDAG
Åkte hem rätt tidigt från jossan, tror jag tog typ bussen klockan 10. Var hemma elva! Så fruktansvärt trött var jag. Vet inte om jag nånsin har varit så trött . Plus att jag hade värsta träningsvärken i benen pga allt dansande kvällen/natten innan ;D hahaha. Gjorde inte mycket alls på dagen utan låg mest hemma och återhämtade mig från partajjandet. Men på kvällen så drog vi brudar ut och käkade på Interpool iallfall. Himla mysigt och sjukt god mat. Så åkte jag hem efter det och somnade som en stock.

SÖNDAG
Söndag betyder somaltid städning och jobb. Drog vill jobbet halv ett och lyckades sälja 2 mobilabonemang och 3 hemtelefoner vilket gav mig en lön på 1015 kr !! UNDERBART! Sedan spenderades kvällen hemma framför en mysig film.

MÅNDAG
Skolan idag somvanligt. slutade vid elva och så drog vi ner på stan en sväng. Köpte ingenting, har i princip helt tappat shoppinglusten. Drog hem efter den lilla stadsrundan och kollade på American Pie - Beta house. Riktigt bra och rolig film måste jag säga ;D hahah. Sen har jag pluggar lite på engelskaglosorna men ingenting på matten vilket jag borde ha gjort. men det är ju så himla svårt ! Och när det gäller matten, så om de blir för svårt så ger jag upp. Det brukar jag aldrig göra annars när det gäller andra saker men just matten, då gör jag det i pricip alltid, ger upp ! Men jag ska ta mig i kragen. Imorgon är en ny dag och då ska jag ta itu med skiten.

GODNATT allihopa och tack bruds för en underbar helg <3

Här kommer ett fåååtal bilder från fredagspartajet.

T






Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA! vilka snygga bilder :P

2008-10-23 @ 19:53:04
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0