underbara, lugna dag

Det har varit en riktig degdag idag & det har varit heelt underbart.  Har lagt upp bilderna från 4 oktober - fotograferingen och så har jag hunnit göra design .. inget speciellt alls med den men jag känner att ja trivs bättre med denhär än den jag hade innan. Jag är inte duktig i photoshop så det blir ofta det vanliga som jag alltid gör. Kanske lite färgändring och nya bilder .. but the rest is just the same shit. menmen ..

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det en shoppingdag med jossan i stockholm !! Ha de så bra folks !

PS. NU ÄR TÅGBILJTTERNA BOKADE TILL VÄXJÖ OCH DEN 17 DECEMBER BÄR DET AV TILL UTLANDET MED ALMA!!!! LÄNGTAN ÄR ENORM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0