Styling / fotografering

sitter i skolan nu med brudarna och ska snart ha matte. Har haft en rolig dag än så länge. Imorse sket jag i medicinska grundkursen och satt modell åt sara istället på deras sportstyling som de hade idag på deras individuella val. Jag fick vara Gymnast! Fick en snygg make med , ganska neutral , runt ögonen blev det lite vitt,brunt och grönt . riktigt fint !
Håret plattades igenom helt och så klipptes de värsta topparna av. Kläderna blev tights och en svart/vit body. sedan blev det fotografering med lite snygga  poser ;) hahah. Bilder kommer upp på bloggen ikväll skulle jag tro! Beror på när jag får dem. Men de va riktigt roligt ! Älskar värkligen att bara sitta där och bli fixad med hår och make och sedan ta kort ! BÄST !

Så nu sitter jag i skolan med rakt hår och ganska mycket smink !! Väldigt ovanligt för mig. har aldrig rakt hår  i skolan och brukar aldrig bära så mycket smink som jag gör idag. Men det är härligt med lite förändring och alltid kul att höra folks kommentarer, hahah ;) I love it !

Ikväll blir det filmkväll med brudarna hos jossan. Jag och joss ska köpa med oss mcdonalds hem till henne också eftersom vi har rabattkuponger ! Så då passar det bäst att köpa det idag kände vi (; heheh.

Matte om 10 minuter, sista lektionen! Hörs senare !

Kommentarer
Postat av: jenny

haha kan inte hindra mej från att le när ja läser om era planer om mcdonalds :P så himla du. <33

2008-10-03 @ 15:59:03
URL: http://metrobloggen.se/jennycarlson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0