Stockholmsfredag - myslördag

Jag & joss fick skjuts fredag morgon till stockholm, Kista centrum. Där gick vi runt en stund och kollade i affärerna och hittade en tröja på bikbok som vi båda kärade ner oss i men såklart fanns inte storleken för oss. Vi fortsatte in till stan där vi kollade runt och leta efter tröjan som inte fanns i våran storlek på någon av bikbok affärerna tyvärr .. himla drygt när det blir så. Sedan käkade vi på mcdonalds. Jossan köpte en tröja på gina och själv köpte jag ingenting. lite smått pinsamt att jag kommer tomhänt från stockholm men vafan .. det fanns ju ingenting jag ville ha så då blev det så. Positivt ändå på ett sätt för då gjort jag ju inte av med pengar ;) hela resan kostade mig 60 kr !! sjukt billigt !
efter "shoppingrundan" träffade vi jossans mormor som bjöd oss på en liten kvällsmiddag på teaterns resturang inne i staden. Riktigt mysigt och gott :).
Sedan tog vi pendeln in till upplandsväsby där vi hoppade på tåget mot skutskär. I skutskär bytte vi till bussen & kom hem vid runt nio-tiden.
haha roade oss en hel del på stationen i väntan på tåget mot skutskär och hade en riktigt rolig tid på tågen ;D hahah !
Tog en hel del kort gjorde vi också ! Dom kommer upp när jag har fått dom.
Men det var en riktigt trevlig och rolig dag trots att vi typ inte köpta någonting. Men So what? det viktigaste är väl att man har roligt, vilket vi verkligen hade ;D <3

Nu ska jag fortsätta dega. Sitter och kollar på high school musical. Har aldrig sett filmerna förut men dem är en klassiker så nu är det ju dags för mig också att se dem. Borde egentigen plugga biologi eller något .. men det är ju lördag & på mina lördagar pluggas de aldrig !!! ;D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0