Spanskaprov klart & långhelgen inleds !

Nu var spanskaprovet avklarat och jag & jossan har tagit helg för imorgon bär det av till storstaden, wohow. Blir shopping i Kista & inne i stan, käk, eventuellt ett besök hos jossans mormor och såklart , en massa kortknäppande :D hahah.

jo spanskan, Känns som provet gick ganska bra faktiskt .. men självklart , när det känns bra för mig så är det oftast så att det har gått som sämst. Men jag får hoppas att det vänder och blir superdupertoppenbra på detta prov. Ett mvg i spanska skulle absolut inte sitta fel.

Idag ska jag inte göra någonting utan jag ska sätta mig och fixa med min design till bloggen. Denhär är usch rent ut sakt tycker jag och det känns akut att byta helt enkelt. Sen ska jag också bjuda på bilder från min och linas fotografering vilket var för cirka 1,5 vecka sedan. 

Men först , en promenad med hunden. Sen kommer bilderna upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0