Späckad måndag

Sitter nu i datasalen och andas ut ( liite ). jag och min grupp har precis blivit färdiga med vårat biologiarbete som ska presentaras muntligt inför hela klassen på onsdag. & nejnej jag är veerkligen inte nervös. JAG ÄÄÄR NERVÖÖS ! ussch .. kommer ha värsta paniken innan jag ska kommat till tals och börja prata teori och säga lite saker på diskussionen sedan också . usch det ser jag inte fram emot. Men det som är bra är iallafall att man inte är själv där uppe framför klasskamraterna utan jag har fem personer med mig där uppe :) Tack !

Jag sitter och väntar nu på att jossan och hennes grupp ska bli klara, de hade ganska mycket kvar tydligen. Sedan ska jag och jossan kila iväg till friskis och gymma. Ska bli riktigt skönt att få känna den feta träningsvärken imorgon . En känsla som jag inte har känt på minst ett år. Ser fram emot det faktiskt ;) hahah.

Sen klockan 18.30 så kommer min kära far hit till skolan för då är det föräldrarmöte angående Italienresan på sportlovet. Liite peppad man kommer bli att få åka när dom ska sitta där och ge en en massa information !! ;D ITS GONNA BE FUN! :D

(Jag har rätt tråkigt så de kan hända att ja slänger in lite fler inlägg ;) hehe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0