onsdag

yes. cirka 1000 kr intjänade på jobbet idag. Hade en riktigt bra motivation och bra flyt idag. Tror nog att det beror på att jag har en ganska stor press på mig att tjäna pengar nu eftersom jag inte vill att någon av mina framtidsplaner ska ställas in. Det finns inte äns i mina tankar. Jag ska ha råd och så är det bara.

Har suttit och pluggat spanska nu och är fruktansvärt trött. Alla mina onsdagar slutar med att jag kommer hem halv tio och lägger mig ungefär 00.00 . Inte så jättebra men der finns ingenting jag kan göra åt saken. Sånt är livet just nu.

Nu ska jag få lite efterlängtad sömn. Morgondagen kommer vara helt underbar då jag slutar klockan tolv eftersom vi inte har någon fysik eller medicin lektion.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0