my job ..

sucks .. Jag är så trött på skiten ! Men är man en studerande ungdom så finns det inte många jobb, speciellt inte i gävle, som man kan välja sina egna arbetstider på och där man tjänar hyfsat. så jag får leva med att gå dit två gånger i veckan och jobba fyra timmar per pass. Men det är en ren plåga när man inte säljer något. När man hela tiden kommer till telefonsvarare eller dryga människor som inte äns vill lysna på vad man har att säga. It sucks rent ut sakt.
( fick iväg 1 order, så nollade inte iallafall. )

Sitter och pratar med brudisarna på msn nu och vi håller på och fixar lite till halloween ! Längtar såå mycket :D SKa bli så roligt. Även om vi inte vet exakt ännu vart vi ska ta vägen så brukar alltid detdär lösa sig i slutändan. JAG ÄR TAGGAD TILL 1000 !!!!!!!!!!!

Vi ska göra ett besök på stan imorgon allihopa och inhandla det sista. Funderar på att titta efter någon röd klänning istället .. känns lite roligare än ett rött linne. Men annars så kör jag på det röda linnet. Får se hur det blir :)

Nu börjar snart scrubs vilket jag ska se och sedan blir det till att sova. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0