lovely

Nu är jag hemma ! Jag, Jossan & Jenny sov till halv ett idag. Rekord för mig, brukar aldrig sova längre än typ 10, max halv 11. Hade en riktigt mysig kväll igår med pizza, kladdkakan och nudlar. Det var väl den enda kvällen vi någonsin har haft då vi bara har suttit och haft en mysig hemmakväll. Brukar alltid sluta med att vi drar iväg någonstans, oftast på något party, men inte denna gång. Skönt :) hehe.

Ska inte göra mycket alls idag. Eftersom jag inte har något planerat funderade jag på att vara lite duktig och repetera liite matte men det känns absolut inte lockande. Känner mest för att sätta på någon bra film och göra varm oboy :)
jaaa , vet ni vad, jag tror jag gör det faktiskt ! film och varm oboy !!!! Spikat !


Bilden är från fredagens miniparty ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0