jobbig dag

Sådärja , äntligen hemma och nyduschad och fräch ! skönt.
Dagen började med en riktigt rolig idrottslektion i HipHop dans som leddes av Klara och Farzana. Man blev riktigt peppad på att börja dansa faktiskt! Men jag tror jag är lite för gammal för att starta en karriär i det nu. heheh.
Efter det blev det biologiredovisning om våran vattenexkursion inför klassen vilket gick ganska bra. Jag var inte ett dugg nervös innan men så fort de blev min tur att komma till tals då kännde man hjärtat snabba upp lite ^^ heheh men de gick fint, hoppas jag :)

Efter lektionen i hemspråk så drog jag till jobbet och körde 4-timmarspasset. Gick riktigt bra idag! 5 ordrar varav två var mobilabonemang. Fick även två lotter där jag vann 10kr på den ena ! ;D haha inte mycket men alltid något !

Jag är helt slut ! Det ska bli underbart att bara krypa under täcket och få sova. Men innan dess måste jag ta och läsa igenom det jag har skrivit om filmen som vi såg på spanskan för en vecka sedan. Vi ska nämligen sitta två och två och prata om filmen imorgon med läraren. Sitta och verkligen diskuetra den .. PÅ SPANSKA ! Lycka till säger jag bara.
Det är även medicinsk grundkurs imorgon vilket ja faktiskt ser fram emot för jag vill veta hur de gick på provet !;D hahah, btw nu när jag kom in på prov så gick fysikprovet vi gjorde för ett tag sen riktigt bra, klarade ett VG! really happy. Det är en ökning mot vad jag gjorde på första provet.

Ja nu vart de mycket här . Sängen ser lockande ut ! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0